مختلط

از همه چيز بدانيم

خرید رنگ صنعتی

۸ بازديد



رنگ صنعتی نقش مهمی در مقاوم سازی مخازن ذخیره‌ سازی، انواع مخازن، پنستوک و سایر لوازم صنعتی دارد تا در گذر زمان از آسیب دیدن آنها جلوگیری شود.

برای آشنایی بیشتر با رنگ صنعتی، کاربردهای آن و انواع رنگ‌های صنعتی در این مقاله با ما همراه باشید.

پوشش‌ها و پرداخت‌های صنعتی نوعی رنگ هستند که برای محافظت از محصولات صنعتی مانند مخازن و خطوط لوله در مزرعه، در برابر شرایط محیطی سخت و ساییدگی ، مهندسی و ساخته شده‌اند .همچنین از رنگ های صنعتی برای پوشش داخلی مخازن و مخازن آب، محافظت در برابر خوردگی و ایجاد محیطی امن برای آب آشامیدنی استفاده می شود.

در انواع کاربردهای رنگ صنعتی ممکن است به چندین لایه پوشش نیاز باشد، به عنوان مثال، یک لایه پرایمرو یا همان آغاز کننده ،یک لایه رنگ که همان لایه میانی است و سپس لایه پایانی به عنوان آستر قرار می گیرد. همچنین در انواع کالاها و لوازم صنعتی ممکن است نه تنها به عنوان محافظ بلکه برای زیبایی نیز از رنگ صنعتی استفاده شود، همانطور که در مورد بسیاری از لوله‌ها و مخازن آب صادق است.

7 دلیل شکست سیستم مدیریت مبتنی بر استانداردهای ایزو

۹ بازديد

مقدمه 

سیستم مدیریت عملکرد یکی از مهمترین جنبه های یک سازمان است. مدیران منابع انسانی معمولاً کسانی هستند که فرآیند مدیریت عملکرد را در یک سازمان انجام می دهند.

 

سیستم مدیریت عملکرد

 

نگهداری از چمن مصنوعی

۷ بازديد
تمیز کردن و نگهداری چمن مصنوعی در فصول مختلف

ساعتی استراحت در فضایی دنج و سر سبز، خستگی کار روزانه را از بین می برد. در بسیاری از خانه ها، تراس و بالکن چنین محیطی را فراهم می کنند. خیلی ساده کف تراس را با خرید چمن مصنوعی بپوشانید و چند گلدان طبیعی را هم چاشنی کار کنید. حتی شاید امکان استفاده از یک میز و صندلی کوچک هم باشد. در این صورت یک بهشت کوچک را در خانه دارید به شرطی که روی نگهداری از چمن مصنوعی تراس کمی حساس باشید.

به طور کلی این چمن ها برای فضای بیرونی ساخته شده اند و نیاز به نگهداری خاصی ندارند. اما با رعایت برخی نکات ساده، امکان بهره برداری بیشتر از فضا و افزایش طول عمر کفپوش سبز تراس وجود دارد. در ادامه راه های نگهداری از چمن مصنوعی تراس معرفی شده است.

وکیل خانواده

۷ بازديد
وکیل خانواده
به وکیلی میگویند که به سبب علاقه و تمرکز عمده فعالیت های خود در دعاوی خانواده همچون مهریه و طلاق و نفقه و حضانت به وکالت میپردازند. از مهم ترین وظایف وکیل خانواده میتوان به تلاش های بی وقفه وی برای تحقق بخشیدن به عدالت و دفاع از حقوق موکل خود به رعایت صداقت و رعایت اصول و نکات اخلاقی اقداماتی را که برای پیروزی در دعوا حائزاهمیت است به کار می‌گیرد و همچنین درصد پیروزی آنها در دادگاههای خانواده معمولا از وکلایی که به صورت غیر تخصصی به وکالت در این زمینه میپردازند درصد قابل توجهی بیشتر است.


چیدمان سرویس بهداشتی

۱۱ بازديد
اگر برای شما سوال است که چرا با وجود طراحی مناسب سرویس بهداشتی اما هیچگاه شبیه به نمونه های ژورنالی نمی شود، باید بگوییم که نکات مهم و قابل توجهی وجود دارد که با رعایت آنها سرویس بهداشتی شما به نمونه های مدرن  اجرا شده شباهت بیشتری پیدا می کند.
در این مقاله مختصرابه این موارد اشاره می کنیم.

سبک وینتیج

۱۱ بازديد
اگر شما به سبک های کلاسیک علاقه مندید و از طرفداران استفاده از اشیا نوستالژیک و قدیمی در دکوراسیون خانه هستید، توصیه می کنیم در این مقاله همراه ما باشید.
آشنایی با سبک وینتیج و استفاده اصولی از ابزار های ارزشمند و قدیمی...



دكوراسيون ميز تحرير

۱۱ بازديد

ميز كار و تحرير امروزه به محلي تبديل شده كه افراد كوچك و بزرگ، بيشتر اوقات خود را در طول روز پشت آن مي‌گذراند.

در نتيجه طبيعي است كه در طول روز اين ميز شلوغ و نامرتب شود، يا اينكه چينش و دكوراسيون آن شما را خسته كند. در چنين شرايطي بايد به فكر تزيين و سازمان دهي ميز خود باشيد تا هم اشتياق بيشتري به كار يا انجام تكاليف داشته و هم راندمان كاري‌تان افزايش يابد.

table

پله گرد (پله پيچ)

۱۲ بازديد

پله پيچ

فضاي داخلي ساختمان يكي از مهمترين مكانهايي است . كه با انتخاب متريال مناسب و طراحي شيك و استفاده از المان هايي مانند پله پيچ يا پله اسپيرال spiral ميتواند ساختمان شما را مانند الماس درخشان كند . و ارزش آن را چند برابر كند.يكي از اين فضاها كه نوع اجرا و انتخاب متريال آن بسيار مهم است، راه پله مي باشد.


آباژور

۱۰ بازديد

آباژور

تاثير نورپردازي را در زيبا و جذاب به نظر رسيدن يك مكان زماني متوجه مي شويد كه هيچ چراغي روشن نباشد.

آن زمان مي فهميد كه اتاق و سالن بسيار ساده تر از آن چيزي بوده كه فكر مي كرديد. جالب است بدانيد كه نورپردازي و طراحي دكوراسيون تاثير زيادي بر روحيه ي افراد نيز دارد.